Monday 16 January 2012

viss man lillā


tā nu nostaļģijas un pirkstiņu mierāsēdēt negribēšanas vadīta, ņēmos pie kaut kā atkal pirmo reizi mūžā adīšanas!

svārki. 

nostaļģijas, jo tas ir vienīgais man manas mammas adītais elements, ko atceros, darināti uz 1 g. jubileju, bet derēja diezgan ilgi. un vēl viens iemesls – meitas mīļākajā – lillā krāsā viņai ir tikai vieni svārki (un tie paši ir zili). tāpēc tagad ir 2! 
pirmo reizi adīju svārkus un pirmo reizi ar apaļadāmajām adatām! īstenībā gaužām vienkārši (bet jo plānāka dzija, jo ilgāk).

sāku ar augšdaļiņu. adīta kā robainā maliņa (norādes šeit), lai ir kur ievērt gumiju.
mazliet pieaudzējot valdziņus, turpināju sviķelī (bet šo varēja arī adīt vienkārši labiskajā vai uzreiz sākt ar daudzpieaudzēšanu un pirmā kruzuļa adīšanu).
pēc sviķeļa pirmajā rindiņā daudz (ik pa 2 valdziņi 1 plusā) pieaudzējot, sāku adīt  kruzuli labiskajā adījumā, kamēr vēlamais garums gatavs (atkarībā no kopējā svārku garuma). man bija izrēķināts, ka katra sadaļa būs 1/3 no kopējā garuma, jo ieskaitot sviķeli man ir 3 daļas.
nākamajam kruzulim pirmajā rindiņā atkal pieaudzēju ik pa 2 valdziņi 1 plusā, un labiski adu pēdējo trešdaļu.

ar katru nākamo kruzuli svārki paliek kuplāki, tā, ka var rēķināt un adīt tādus, cik grib.

tad es paskatījos uz svārkiem un nolēmu pieadīt vēl vienu kruzuli :) uzņēmu valdziņus (arī mazliet pieaudzējot) tur, kur beidzas sviķelis. (beigās izrādījās, ka vajadzēja pieaudzēt cītīgāk - tik pat daudz, cik pirmajam kruzulim, kas sanāks šim apakšā, lai svārki stāv kupli.) turpināju adīt, uz aci, cik garu kruzuli gribas, rēķinoties, ka 1,5-2cm apkašā uzrullēsies.

nu, tā kaut kā man sanāca. viss tapa onlainā/freestylā, jo adot es vienmēr kaut ko jaunu iedomājos un adu.. konkrēta recepte man nekad nav gatava pirms uzsāku adīt.

angliski šādi ik pa n-rindiņām daudz saaudzētu valdziņu adīti svārki laikam saucas twirly skirtreku – vienkārši un smuki!


No comments:

Post a Comment