Saturday 21 January 2012

un pat māsa lillā!


runājot par to, vai kosmosā viss notiek randomā vai pēc kaut kādiem savstarpēji saistītiem karmas likumiem, šodien sliecos noticēt otrajam variantam. jo man nācās nopirkt daudz pa daudz dziju vienas meitas lillā svārkiem, lai no pārpalikuma izdomātu uzadīt jaciņu otrai, un uzadīt precīzi tādu jaku, kur dzija beidzas precīzi līdz ar tās pabeigšanu, un otrajam nācās būt meitai, jo puikam lillā/rozā jaku es nevarētu adīt, un pavisam karmiskā veidā man nāksies nosaukt otru meitu tā, kā es jau gadu atpakaļ biju izdomājusi (bet pēdējās dienās sāku šaubīties), jo vārds perfekti sapasēs ar viņas lillā jaciņu :) 
ar puiku šī nejaušā ķēdīte neizdotos...

uz jaku mani iedrošināja Ivetiņas "šausmīgi vienkāršais apraksts", bet tas ir LABI, ka vienkārš, jo ir tieši tā, kā viņa raxta – ja tu māki noadīt taisnu gabalu, vari arī jaku! 
es kā vienmēr frīstailoju :D sviķelis, kas bija paredzēts tikai apakšai, pārtapa par visu jakas musturu (lai mazākam nav pa platu, un lielākam pastiepjas) un tapšanas rezultātā vēl dadomājos līdz bezvīļu fīčai (ok, ir 2as vīles pleciņos) – mugurpusi un priekšas adīju kā vienu gabalu, sadalot piedurkņu vietās, piedurknes pieadīju uzņemot valdziņus no jau esošā noadītā gabala maliņām, kas paredzētas piedurkņu piešūšanai, adot uz 4ām adatām. man slinkums šūt :D turklāt, man viemēr šķiet, ka es adījumus nesmuki sašuju!
tad jau tik podziņu meklējumos (ceru, ies vieglāk kā Ivetiņai :D), n jaciņa pacietīgi gaidīs savus 3-4 mēnešus... (Sandris gan saka, ka tik mazs bērns mums nemaz nebūšot, viss jau piemirsies.. :)

1 comment:

  1. http://www.alexandalexa.com/gifts/categories/girls-toys/the-beetle-game.html

    zinu, ka pilnīgi ne pa tēmu, bet ieraudzīju un iedomājos jo , pie pai lasīju, ka kādam patīk skudras un tās nekur netaisa, tad - šī spēle ir ģeniāla:)

    ReplyDelete