Wednesday 15 April 2020

ādas

mana stihija allaž ir bijusi bleķis & āda. un skatoties uz amatnieku pagatavotajām rotaslietām tirdziņos, nekad nav pametusi apziņa, ka tur viss ir elementārāk par elementāru, bet maksā bišku overpriced. viss, ko vajag, ir āda un prasme vietām sašūt vai sakniedēt.

kad pavisam netīšām manās rokās nonāca 1x1m melnas, labas ādas gabals (izrādās, Rīgas Ādās var metriem iegādāties dažādas ādas par salīdzinoši mazām naudiņām arī mazumā!), – nagi niezēja un bija jāsāk štukot.

šo to sačinīju ar adatu & papīra nazīti vulgaris, aizdarei izmantojot jostas tipa aiztaisāmos, ko vienkārši piešuj. sāku skatīties uz rokas kniedētājiem, un nesen Dzimšanas dienā tādu dabūju. bet pēc pāris youtube video, jau sāku skatīties uz komplektu ar visprastāko āmurīti un vairāku izmēru stienīšiem kniežu saplacināšanai/iesišanai, jo nekādas nanotehnoloģijas tās nav + tādā gadījumā paveras daudz lielāka kniežu izmēru variācija (mans kniedētājs, piemēram, neķer pavisam klasiskas 15mm kniedes). toties šis pats gadžets ir lielisks veids, kā izsist 5 dažāda izmēra glītus caurumus ādā un iekniedēt caurumu riņķīti.

tākā man un vecākajai meitai mīļākais dzīvnieks ir sikspārnis, šo netā atrasto čokera ideju būtu grēks neīstenot (updeitoju ar caurumiņiem). (tas lejā ir jaunākajai meitai krokodils – es negribu par to runāt..). paši saprotat, cik tieši triviāla & iespaidīga ir šāda rotaslieta meitenei čokeru ērā :)
visi kniedētāji nav ar dažāda izmēra caurumu sitējiem, šis ir tāds 2 in 1.
caurumiņu riņķīši nāca līdzi un der ādas biezumam.
labākās idejas & youtube tiek skatīts naktī, uzzinu, ka ērtībai sakniedēšanas vietā ādu var nogriezt plānāku – labi, ka ir labi asināts bārdas nazis:
jāņem vērā, ka īpaši iepirkties es vēl nebiju gājusi, šodien man jau ir zolīds skalpelis.
man ļoti patīk pat ādas gredzeni, šī konkrētā ideja nav noskatīta netā, vienkārši štukoju, ko es ar to, kas man 1 naktī ir uz galda, varu uzmeistarot:
dažas minūtes darba
kamēr man nav vēl kniedes-aiztaisāmie (līdzi gadžetam nāca tikai priekš auduma – āda tām pa biezu), jāpieiet radoši:
jo bantīte meiteņu rotaslietām piedien
te jau iejaucas pinteresta idejas:
šūšanas piederumu veikalā tiek ieķerts jebkas, kas var noderēt.

meitiņām peciņām arī vajag:
pāris vakaru darbiņš, vairāk skatoties youtube, nekā darot, jo būsim godīgi – diži daudz, ko darīt, te nav: 
sikspārni tomēr testam sakniedēju ar nopirkto 15mm aiztaisāmā kniedi – ir pa lielu, beigās dauzīju ar skrūvi, kaut kā sanāca, saiģot, kamēr gaidu ebay kniežu pasūtījumu korektajam gadžeta izmēram.
var iztikt arī bez kniedētājiem, šādu čokeri uzdāvināju draudzenei un uztaisīju sev, apkopojot to, kas man patīk vislabāk – spaiki (ieskrūvējamie, ebayā neko diži nemaksā, pieejamās formas, kādus vien sirds kāro), mežģīne un jau iepriekš minētā jostas tipa aizdare. pirkstiem šujot, protams, jābūt stipriem un gataviem savainoties :)



No comments:

Post a Comment