Wednesday 13 September 2017

DIY print Tshirt

gājiens uz mākslinieku veikaliņu (konkrēti esmu sajūsmā par "Zīmulis un ota"), mazā krāsas bundžiņa maksā ~3 EUR un apzīmēšana var sākties.

kontūras pākopēju no konkrētas bildes (portretiem šis ir ļoti būtiski) ->
auduma flomasters (saglabāsies sīkākām detaļām, ja nepieciešams, bet var iztikt bez) ->
auduma krāsa, tā, kas ar otu klājama (ir pabieza, var variēt atšķaidot, bet tikai pilnībā sedzošajos laukumos, jo plūdīs uz visām pusēm) ->
nožūst -> kārtīgi piegludina

kad internets nepiedāvā nopirkt tādu dizainu, kādu vienmēr esmu vēlējusies
kad jāiet ciemos pie mazās māsīcas ar veimārieti
un kad vienkārši gribas aizlidot uz Mēnesi (te izmantoju balto-sedzošo krāsu)
pat ja daba jūs nav apveltījusi ar izcilām mākslinieka spējām, ir daudz un dažādi veidi kā vienkārši un ātri sakleksēt pavisam oriģinālus dizainus – pilno Mēnesi es, protams, izzīmēju pēc NASAs attēla, bet vai tukšais nav gana šarmants? švammītes tehnika nudien ir mana mīļākā!

krāsa tiešām ir lieliska (JAVANA, stikla bundžiņās, paredzēta uzklāšanai ar otu)! mazā bundžiņa pietiek vismaz 2-3 krekliem (bet kā redzat, es apzīmēju lielus laukumus). pilnībā izturīga pret mazgāšanu un nemaz nesmērē pārējo auduma daļu. nav tik bieza, lai mehāniski berzētos/kasītos nost, nesmird un ūdenī šķīstoša (kamēr nenožūst). paredzēta gan tikai kokvilnai (~60-80%).

1 comment: